barátságos cápa - a friendly shark
















Ahogy pénteken is írtam a legnagyobbam is elutazott egy hétre. Mivel tudta/látta, hogy a kisebbek is kaptak valami meglepetést, úgy gondoltam, igaz ő már elég nagy, de jól esne neki is valami apróság. Plüss állatot nem akartam varrni, bár nagyon szereti őket, de a korosztályában gyakran már kellemetlennek érzi. A cápák a kedvencei, így az állat adott volt és a víz témánál is megmaradtunk (rákot és halat követően). Eszembe jutott, hogy láttam egyszer egy krokodil szerű, de szörnynek nevezett tolltartót. És akkor rögtön tudtam, hogy valami hasonlót kellene varrnom, mert egy egyszerűbb, anyagból készült tolltartót már régóta szeretne, így összeköthetem a kettőt. Nekiláttam, rajzoltam, utána készítettem egy szabásmintát és belevágtam lesz, ami lesz a kiválasztott anyagokba, mert túl sok időm nem volt, ezért próbadarabot már nem tudtam volna készíteni. A végeredményt láthatjátok, nekem és fényképen a testvéreinek is tetszett (ők később érkeztek haza, mint ahogy a legidősebb elindult). Egy hét múlva az is kiderül, hogy a tulajdonosa mit szólt hozzá. Izgatottan várom ;) 

As I mentioned on Friday my eldest son went to a week camp, too. He knew and saw and far more he helped to make the surprise animals for his brother and sister, so I thought he would be also happy to find something new in his suitcase. I did not want to make a stuffed animal, though he likes them very much, but among others of his age it can be embarrassing. His favourite animals are sharks, and it came to my mind that I had seen before a crocodile like, but called monster pencil case. So I decided to make something similar, but sharky. I had little time so I drew a sketch, made a pattern and cut out from the chosen fabrics as I did not have time to make a test-piece. I and his siblings seeing in the picture (as they arrived later than the eldest had left) liked the end result. It will turn out at the end of the week how my son likes it. I wait for his opinion with suspense.

Nincsenek megjegyzések: