Pauley's pullover

Ezúttal én is csatlakozom a Sewing For Boys közös varrásához a szeptemberi darabbal. Épp ideje volt varrni a hideg beköszöntével pulcsikat a legkisebbemnek, így ez kitűnő alkalom volt rá. Rögtön kettőt is varrtam ebből az igen egyszerű pulóverből, az egyiket polárból  a másikat pedig egy csíkos vastagabb dzsörzéből és  még annyit egyszerűsítettem az eredeti leíráshoz képest, hogy az aljába gumit húztam és nem megkötőt, így megspóroltam a gomblyukakat is.
This time I join, too to the Sewing For Boys sew along with the September project: Pauley' pullover. This was really a very easy one to sew, so I immediately made in two versions, one of them from polar fleece and the other from a striped jersey. I simplified a bit more the original pattern, so instead of a string at the bottom with buttonholes I used simple strings of elastic in the casing.

5 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon jók lettek!!!

borsoo írta...

Köszönöm Timi! Nagyon jó a szabásminta és nagyon egyszerű megvarrni is :)

Zsuzsa írta...

Nagyon szuperek lettek a pulcsik. B igazi óvodás lett. Sokat nőtt nagyon...:-(

MrsYarnart írta...

de jó kis pulcsik! nagyon szépen megvarrtad.

Juli írta...

Te jó ég, ez B.? Már ilyen nagyfiú? Még picibaba volt, mikor utoljára láttam. A képet nézve egy pillanatra azt hittem, M. van a képeken.
Nagyon jók a pulcsik, én ilyesminek nem mernék nekiállni.